آسمونی

آسمونی

*******
آسمونی

آسمونی

*******

نامه دلتنگی

با سلامی و کلامی دیگر
باز در کوی تو دلباخته ام
هر نگاهت را من
مرهمی بر دل خود ساخته ام
اگر از حال من خسته سوالی داری
دیر گاهی است که در خانه غم
این دلم سر به گریبان عزا دوخته است
شده در راز و نیاز
همه از فرقت یارش به بلا سوخته است
من نمی دانم از این هجر که دارم چه کنم
با خودم می گویم
کاش می شد روزی
عشق را یکسره فریاد کنم
آه اما افسوس
بی خریدار که بازار ندارد رونق!
حال، از حال تو می پرسم من
گوئیا مثل من دلشده بغض آلودی
تو چرا ؟ ای نفست فکر همه ساعاتم
تو چرا در به در و چهره به خاک آسودی ؟
تو که یک خنده ات انگیزه مرگ من شد
تو چرا دست به دامان غم و اندوهی
همه شب دلخوشی ام
فکر این است که فردا رخ مهگون تو را می بینم
با نگاهی که جنون می دهدم پلک به پلک
با سلامی که زجان می بردم گام به گام
سخن از مهر و وفا خواهی گفت
و دوتایی پس از آن
دست در دست و دل اندر دل هم
خانه ای می سازیم
با ستونی از عشق...
نامه ام را دیشب
به کبوتر دادم
تا دم صبح که از کوی شما می گذرد
با امیدم به تو تقدیم کند
وقت تنگ است ؛ بیا
منتظر می مانم
نظرات 6 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com



سلام آسمونی

کجایی؟ پستت خیلی قشنگ بود .

موفق باشی

مینا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

یادت میاید رفته بودی خبر از آرامش آسمان بیاوری

نامه ام باید کوتاه باشد

/ ساده باشد
/ بی حرفی از ابهام و آینه

/ از نو برایت می نویسم حال همه ما خوب است
/ اما /
تو باور نکن/
دارم هی پا به پای نرفتن
/ بیا برویم روبروی باد شمال/
آن سوی پرچین گریه ها سر پناه خیس از مژه های ماه را بلدم که بی راه ی دریا /.
.

علی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.address.blogsky.com/

سلام
شعر زیبایی سروده اید موفق باشید .

ابوالفضل سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

دوست عزیزم سلام
امیدوارم در پناه خداوند سلامت باشی خیلی دلم برایت تنگ شده انشالله که هر جا هستی تندرست باشی و کارهایت به خوبی انجام بشود
پیشاپیش این عید بزرگ را به شما و خانواده محترم تبریک میگویم همیشه از خدا موفقیت و سربلندی شما را می خواهم و شب قدر هم برایت دعا کردم وقتی بابام بهم گفت وبلاگت را بروز کردی خیلی خوشحال شدم
انشالله همه خوشحال باشی و شاد

نیلوفر سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com



سلام یاسر جان

عیدت مبارک باد .

باران سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://baranesarab.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون که به پنجره افکارم
عطر مهربانی می پاشی
اگر دیر آمدم به پای روزگار بگذار
ابری از آسمان افکارم می گذشت
عکسی از آن گرفتم
با آمدنت بارانی اش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد