آسمونی

آسمونی

*******
آسمونی

آسمونی

*******

موفقیت در 30 روز - روز بیستم

زندگی مثل یک تاب است
هم می تواند سرگرم کننده باشد و هم حال بهم زن
اگر هربار که تاب می خوری احساس شگفتی کنی
لذت تاب خوردن را احساس خواهی کرد
در زندگی هم هربار که کاری انجام می دهی
از انجام آن احساس شگفتی کن
=============================

معاوضه!
*******
یک چتر در یک روز بارانی
یک پالتوی پشمی گرم در یک روز سرد زمستان
یک صندلی خالی در یک اتوبوس شلوغ
یک شام مفصل بعد از یک روز تمام گرسنگی
یک لیوان آب خنک در یک روز گرم تابستان
یک خواب راحت پس از یک هفته کار سخت
یک نگاه تو را به همه اینها نمی دهم...!
نظرات 6 + ارسال نظر
پریدخت سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ


کاش می گفتی چیست!

آنچه از چشم تو

تا عمق وجودم جاری ست

...

سارینا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://sarina129.persianblog.ir

سلام
آره راست می گی خیلی وقته بارون نزده ... هییییییییییییییییییییی چه میشه کرد؟ من دیگه خسته شدم دیگه نمی تونم و نمی خوام صبر کنم هر روز به خودم می گم صبر صبر صبر... ولی صبری که نتیجه نداره حماقت محضه. می دونم ممکنه نتیجه تو راه باشه ولی من از کجا بدونم؟ چقدر صبر کنم؟ کمه؟
نمی دونم چرا اینا رو اینجا نوشتم می خواستم پست جدید بذارم حسش نبود. نمی دونم چی میشه اما خیلی خسته م . خیلی وقت بود گذارم اینورا نیفتاده بود. ممنون که در کلبه ت همیشه بازه

سارینا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

راستی یادم رفت.
فکر می کنی این روزها دیگه کسی پیدا میشه که همه ی اون چیزا رو با یه نگاه عوض نکنه؟ تو این دوره زمونه به عقلش شک نمی کنن؟

روزبه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
شما هم لینک شدید!
ولی من اینایی که گفتی رو به نگاه همه ترجیح میدم!!!
یه سر بهم بزن
بای...

حامد یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام

بعضی تک مصرع ها قشنگ ترین قسمت کل شعر هست

عاشق زلف درهمی توام
کشته خال هاشمی توام

پری جون یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://mamnooee.blogsky.com/

یاسر عزیز
مرسی که سر زدی
میدونی !‌خیلی سخته که من و اون می خوایم که (ما) بشیم . اما دست زمونه نمی ذاره. که نمیشه کاریش کرد...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد