آسمونی

آسمونی

*******
آسمونی

آسمونی

*******

موفقیت در 30 روز - روز سیزدهم

با انرژی کامل روی کارهایت تمرکز کن
شیشه های رنگی در مقابل نور بسیار زیبا می شوند
کارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی
شفاف و زیبا خواهند شد
==================================================

دلیل
****
همیشه و هرجا

صدای توست

که در عمق هستی ام جاریست

به عشق توست که هر روز

ردای دلشدگی بر تنم همی بر پاست

قسم به چشم سیاهت

که هر چه در دنیاست

فدای یک گل لبخند عاشقانه توست

به آسمان به زمین ، هرچه از دلم باقیست

به خاک پای تو انداختم ؛ قدم بگذار

هزاربار نوشتم ، دوباره می گویم

به عشق تو همه عالم برای من زیباست
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ق.ظ http://onsky.blogsky.com

سلام
این شعر خیلی زیباست
........
به عشق توست که هر روز
ردای دلشدگی بر تنم همی بر پاست

من که واقعا لذت بردم
موفق باشی
راستی نام شاعرش رو برام بنویس
ممنون

سلام

شعر هایی که در این کلبه می نویسم رو خودم سروده ام. اگر شعری از شخص دیگری بنویسم حتما نام عزیزش رو ذکر خواهم کرد

ممنون که اومدی سر زدی

امیر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://shabroekhial.blogsky.com

سلام

خیلی دوست داتشنی نوشتی . من هم در حین خواندن آرزو کردم دنیا زبای تو همیشه برقرار بمونه
موفق باشی
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد