آسمونی

آسمونی

*******
آسمونی

آسمونی

*******

موفقیت در 30 روز - روز هفتم

دیگران را برای خودت نگه دار
نگذار به خاطر خودخواهی از تو بگریزند
خانه زمانی مستحکم است که همه دیوارهایش استوار باشند

----------------------------------------------------------------------------------------------------

آرزو
***
اونقده سیاه بود که سفیدی پیشش زانو میزد
مگه میشد توی دستاش گرمی محبت رو وارونه ببینی؟
انگاری دو سه هفته بود که خورشیدو ندیده بود.
کلاغا نارنجی شده بودن.
درختا پیر.
سال نو اومد...
رز هفت رنگ باغچمون داره غنچه میده
برگا در اومدن روی شاخه ها
بازم بهار شد
کاشکی غنچه نشکفته عشق تو هم جوونه میزد بعد از اینهمه سال...
نظرات 2 + ارسال نظر
آریانا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://aaryanaa.blogsky.com

وای کولاک بود پاراگراف اول؛ مرسی

از بابت راهنمائیتون برای تغییر دادن روحیه هم باید ازتون تشکر کنم همه ی اون کارائی که گفتید خیلی وقته انجام می دم ولی واقعاْ یه خلاْ بزرگ توی خودم احساس می کنم؛ درمانده شدم در اوج جوانی :دی

راستی من اصفهان زندگی می کنم یعنی که توچال بی توچال :دی

پریدخت چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام

آرزو دریای شوره
دریای شور زندون ماهِ
ماهیا تشنه ترینن
زیر لباشون آهِ و آه

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد