آسمونی

آسمونی

*******
آسمونی

آسمونی

*******

موفقیت در 30 روز - روز شانزدهم

امروز را آغازی تازه بدان
چرا به چیزی که دیروز اتفاق افتاده فکر می کنی؟
زندگی رودخانه ای از رویدادها است که مدام به سمت آینده جریان دارد
هیچ قطره اش دوبار از زیر یک پل رد نمی شود
کار را با روشی تازه انجام بده
بهتر از همیشه
=======================================================
 
طعم خوب آزادی
***********
جاده هنوز خیس بارانهای دیشب بود . بوی تازگی از لابلای درختان می وزید . جای دوستت دارم من که زیر باران برایت فریاد زدم روی برگ تمام درختان افتاده بود. آزدی را تجربه می کنم . درختان هرچه می گویند بگذار بگویند
آزادی را تجربه می کنم ...
آزادی...

موفقیت در 30 روز - روز پانزدهم

هر کاری را با جان و دل انجام بده
اگر شعاع انرژیت را مانند ذره بینی که نور خورشید را متمرکز می کند، روی موانع تمرکز دهی
هر مانعی که سر راهت باشد خواهد سوخت
======================================================
 
یک آغاز قشنگ
**********
پایان گرفت دوری و اینک من
با نام مهر لب به سخن باز می کنم
از دوست داشتن آغاز می کنم...

موفقیت در 30 روز - روز چهاردهم

هنگامی که قصد انجام کاری را داری
از خود نپرس: دیگران چگونه انرا انجام داده اند؟
بلکه بپرس: من چکونهمی توانم آنرا درست و به بهترین شکل ممکن انجام دهم؟
باور داشته باش که همواره حقیقتی در انتظار کشف شدن به دست توست
=============================================


بهانه ای برای بودن
**************

ای تو تنها فرشته ام
یاد خود را
فرو برده ای لابلای تمام حروف راز و نیازم
عطش خواهشت هر شب
قطره قطره های اشکم را می نوشد
مانده ام میان ماندن و رفتن
برای رفتن امید باید
و برای ماندن عشق
که هر دو را تو به من بخشیدی
ای جاودانه ترین بهانه وجودم
فرشته ام
با تمام وجودم
دوستت دارم...

موفقیت در 30 روز - روز سیزدهم

با انرژی کامل روی کارهایت تمرکز کن
شیشه های رنگی در مقابل نور بسیار زیبا می شوند
کارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی
شفاف و زیبا خواهند شد
==================================================

دلیل
****
همیشه و هرجا

صدای توست

که در عمق هستی ام جاریست

به عشق توست که هر روز

ردای دلشدگی بر تنم همی بر پاست

قسم به چشم سیاهت

که هر چه در دنیاست

فدای یک گل لبخند عاشقانه توست

به آسمان به زمین ، هرچه از دلم باقیست

به خاک پای تو انداختم ؛ قدم بگذار

هزاربار نوشتم ، دوباره می گویم

به عشق تو همه عالم برای من زیباست

موفقیت در 30 روز - روز دوازدهم

اراده ات را قوی کن
خود را وادار به انجام کارهایی کن که برایت مشکل اند
سپس آنها را با جدیت انجام بده
بعد از مدتی خواهی دید که اراده ات مانند گرزی پولادین، سخت و درخشان شده است
==================================================

مرگ خیس
*********
خالی بود
اما پر بودم از حرفهای نگفته
تهی بود
اما لبریز بودم از حادثه های ننوشته
آرام بود
اما می سوختم از شعله های بی خبری
ساده و آهسته ،
آری ، عشق را برایش سروده بودم
شعر نمی خواند . او اصلا شعر دوست نداشت
شاعرانه دوستش داشتم . و برایش بارها گفته بودم
اشتباه بود گفتن ، اشتباه بود
کاش با او از دوست داشتن نمی گفتم
ماه را چه ساده لوحانه تماشا می کرد
و طعم هوا را گس می پنداشت
از خیس شدن می هراسید و در آب لانه داشت
آسمان را آبی نمی دید و زمین زیر پایش سفت نبود
او شنا نمی دانست ،
‌چون من در چشمانش غرق شده بودم ...